Wednesday, February 4, 2009

penghantaran dan pembayaran

terima kasih kerana melawati blog ini.saya menjual buku terpakai yg masih elok untuk tujuan ilmiah,akademik dan pelbagai lagi

cara membuat pesanan

  1. email saya di alamat bukuterpakai@yahoo.com mengenai buku yg anda minat
  2. saya akan membalas email anda dengan menghantar profil buku yg di minta. setiap buku hanya ada 1 kuantiti sahaja dan pembayaran yang perlu anda buat.

cara pembayaran
  1. bank in di akaun CIMB saya
  • NUR AIN BINTI RAHMAD 1422-0071675-52-6
  • anda perlu menyimpan slip bank sehingga saya mengesahkan pembayaran anda
2. bayaran semasa mengambil buku

  • ini boleh dibuat dengan temujanji
bayaran lain-kos penghantaran

penghantaran dibuat melalui

  1. Pos Express Malaysia
  • 0-1kg charge RM 5
  • setiap tambahan 1kg charge RM2.50
  • masa 2-3 hari kerja
2. Pos laju Courier Service
  • 0-500 gram charge RM 5
  • lebih 1kg charge RM 7
  • lebih 2kg charge RM 12
  • tambahan 500 gram RM 2
charge ini hanya untuk semenanjung Malaysia sahaja

1 comment:

  1. sape2 nak beli buku pmr nga aku tp xla byk sgt..hubungi aku di 017 4399294

    ReplyDelete